Sancılarım düzensiz ve tam adet ağrısına benzemeyen belden olmayan ağrılar olsa da hastaneye gittim. İlk kez nst ye bağlandım ve 30-45 bandında düzenli, en fazla 70′e kadar çıkan düzensiz sancılarım vardı. Yani yolun daha çok başı. Alttan muayene oldum ve hiç korkulacak bişey değilmiş neden öyle şehir efsanesi olmuş anlamadım 🙄 açıklığım yoktu ve sancılarım da az olunca eve yollandım ama iyi bir tecrübe oldu. Bakalım bugün yarın gelir mi bizim oğlan 💙