Nimet-efebspnr38 sağlık açısından sanırım aynen …valla geç kalmaktan korkuyorum aslında aşıya…bazen de geç olmak daha mı iyi diye düşünmüyor değilim bebiş daha gelişmiş olur diye …aklımda sürekli bu aşı bakalım 22 de de daha aramazlarsa ben arayıp hem sitem edecem hem de aşım için aile hekimine gideceğim..