Ozgecik 37. Haftamdayım kasıklarımın orda hafif sancılanma gibi bişey hissediyorum ve bel ağrım başladıı ama anlayamıyorum bunlar kasılma mı değil mi? Kasılma tam olarak nasıl bişey birisi açıklasın lütfenn🙏🏼😂
Mrvbdk Ozgecik canım kasılma karında olur sertleşr karnın bebek bi yere toplanır gibi diyim. Belin ve kasıklarnda sancı olur. Belki yalancı sancılarndr ama dkkat et takıp et bence cok sürersede bi git baktr
Ozgecik Mrvbdk bebek biyerde toplanıyo bayaa uzun zamandır ama doktor ona kasılma değil dedi kafasını totosunu vs dayıyodur dedi gerçektende ben birazcık üzerini sevince hareket ediyo hemen geçiyo