KbraGltekinKaraka 17.hafta kontrolüm vardı . Bebeğimin bagırsagında hafif beyazlık parlaklık gördüğünü söyledi doktorum. Kızlar başına böyle bişey gelen var mı.
KbraGltekinKaraka Hayır tarama testlerini yaptırmak istemedim . doktorumun açıklaması , geçiçi olabilir kontrol edcz . sadece buna bakarakta tanı konulamaz dedi.
MuratZeynepDiner KbraGltekinKaraka ne oldu bağırsaktaki parlaklık geçtimi bi test felan yaptınız mı benmde 5 şubatta detaylı ultrason var zaman geçmek bilmıyor cok üzülüyorm
KbraGltekinKaraka MuratZeynepDiner canım öncelikle içini ferah tut. Bende ilk duydugumda biraz endişe ettim korktum ama sonra kendi kendimi rahatlattım inşallah bişeyi yoktur diye . 2 hafta önce ayrıntılı ultrasonum vardı. Çok şükür herşeyin normal olduğunu öğrendik . Bagırsaktaki parlaklıkta geçmişti 😊 İnşallah seninde herşey yolunda gider
MuratZeynepDiner KbraGltekinKaraka adına çok sevindim hayırlı olsun inanaki çok çok sevindim aynı şeyi yaşadgım için seni cok iyi anlıyorum Rabbim banada nasıp eder inşallah kaç haftada geçti ben öğrendgmde 18 haftalıktı 20 haftalıkken gircm ayrıntılıya doktorunuz parlaklıkla ilgili bseyler söyledi mi çom soru soruyırum ama iyi şeyler duymaya cok ihtiyacım var😔
KbraGltekinKaraka MuratZeynepDiner sanırım 17 haftalıkken öğrenmiştim . Ayrıntılı ultrasona 22.haftamda girdim canım. Ultrasonda doktor, parlaklık var demek için kemik gibi beyaz görünmesi gerekiyor dedi ve hiçbirşey yoktu normaldi banada gösterdi içim rahat etsin diye. İnşallah seninde öyle olur 😊