Irmakayla Kızlar cok kötü hasta oldum bogaz agrım öksürük burun akıntm yatak dösek yatıyorum 1 fincan ıhlamur icebiliyorum viks kullansam olur mu acaba
Senayyalcin Irmakayla Bol duş öneriyorum ve sebze meyve aşırı ağrınız olursa parol içebiliyorsunuz diye biliyorum,geçmiş olsun 🌿
cryingbaby Irmakayla ben her gece butun kenarlarima vick surup yatiyorum, yoksa burun tijanikligindan uyaniyorum hep. Limonu kabuguyla yiyebiliyosaniz yiyin oda baya rahatlatiyor
metehaninannesiii Irmakayla kaynamış suyun içine bol limon sık içine 1 tatlı kaşığı da bal koy karıştır sıcak sıcak iç sabah aksam yap benim böyle geçti çok şükür
Deletedmom23234 Irmakayla Nane limon kaynatın kendinize ve terletin kendinizi. Maalesef yapacak çokta birseyimiz yok ilaç vs. gibii. Çok geçmiş olsun 🌸