İlk saat tokluk İçin yüksek değil mi ? 140ı aşmamak lazım demişti dahiliye doktoru.tabi arada kaçamak yapabilirsin ona birşey demem demişti hamilesin Die.benim 1.saat tokluk genelde 110-130 arası çıkıyor.iki gün önce gittim değerlerin iyi insülin başlamaya gerek yok dedi.ama arada bir kaç tane 150-160lar vardı bu sonuçlar sürekli böyle olsaydı insülin başlardım derdi.sizde bazen yazmışsınız 150-160 sa sık olmuyorsa bu durum bence başlamazlar .