Kızlar cuma gdecegm kontrole aama yinede bi korku. Bugun özellkle farkettm camasrm hep ıslak nemli. Akıntı degl cünkü oda oluyor ama daha farklı bu ıslaklık baska 28 olduk varmı basına gelen. Hiç byermde agrı sızı yok bunun dısında iyiym bebegn hareketleri de iyi. Korkmalımıyım. Bi sürü secenek geldi aklıma idrar kacırma, suyumunn sızması, yada sebepsiz blmyorm ilkkez oluyor. Cuma mutlaka a sorucam ama `basına gelen vrmı