AhmetarZencirkran ben 34.haftadaym bu haftaya kadar ara ara oluyordu yine ayni ara ara oluyor ama birazck sıklaştı sanki ama benm zaten ritim bozukluğu ve kapak sorunum var ama düzenli kardiyolog kontrolundeym carpintim artsada ilac veremem.sana dior doktorum.çok şükür ilaclik hale gelmedm son ayimdaym insallah 🤗 sizede bi kardiyilojiye gitmenizi oneririm çok olması normal değil