Sukran457 34+3 oldum bı haftadır hastelerdyim gidip geliyorum bazen günde 2 defa iki farklı hastane en son 3 gün önce gittim nidicard verdi iki gündür normal ağrı vardı bugün yine başladı ne yapsam acaba
Asyakuzusu Sukran457 Evet anladım canım. Ama normal bunlar. Doktorun söylemedimi. Ben 35+2 deyim. 27.haftadan beri yaşadıklarım çok kötü valla. Ne ağrılar, ne ağrılar🙈*
Sukran457 Aynen bazen 5 dakikada bir bazen iki saatte bir bebek karnimda taş gibi olur karnimda öyle karnım yumuşayınca geçiyor doktorda şaşırdı karnım baya sertleşiyor