Birbensu1 Kızlar hazıranda kürtaj oldum adetim normalde 4 gün yoğun 3üncü günden sonra azalıp 7 ci gün biterdi 2 3 aydır adet görüyorum ama leke gibi bi var bi yok sökülmüyor neden olur bilginiz varsa paylasırmısınız
Gizzemmm Birbensu1 bende kürtaj oldum ama benim düzensiz olmamıştı kürtajı yapan doktorunuzla bi görüşün isterseniz
Serappp14 Birbensu1 bende kurtajdan sonra adetm uzadı lekelenmem oluyodu aralarda doktora gittim yara olmuş ılac kullandım duzeldı hamılede kalamıyordm yara yuzunden ılac bittiği ay hamıle kaldım yanı bı doktora gidin alttan muayeene etsınler
Birbensu1 papatya56 kürtajdan sonra 4 ay ıyıydı ne olduysa 3 aydır yok oldum dıyorm ama leke afedersn sılınce gelıyo ve hep kahve rengınde
Birbensu1 Serappp14 bende ıstıyorm ınsallh olur tekrar 1 yıl gectı bellıkı var bi sıkıntı tesekkr ederm kızlar