suscarparimm bende o kadar bıktım ki bu durumdan özelden illallah etttim kpss çalıstım , 91.5 aldım, gebe olduğumu öğrendim kadro açılmasını bekliyorum. lise mezunu hemşireyim inanın şoför, hizmetli kadrolarını bile düşünmeye başladım bu kadar üvey evlat muamelesi yapılmaz gerçekten ben bunu okudum bu mesleği yapmak istiyorum ama ne olsa biz muaf oluyoruz , maaşlar acınası gerçekten. hakkınız ödenmez hakkınız ödenmez hayır ödenir siz ödemek istemiyorsunuz anca lafta