Merhablar, 14+3 hamileyim. Son iki gündür iç çamaşırım aşırı derecede ıslanıyor hatta bir kere eşofmanıma kadar çıktı. Ama akıntı gibi değil çok sıvı. Acaba bu haftalarda da sızıntı olabiliyor mu? Nasıl anlarım, ne yapmam lazım bilgisi olan var mı acaba?