BrcHmt insallah korona testim temiz çıkarsa 😂 ya hep normal istedim ama cok korkuyordum çatı muayenesine bile giderken içimden diyordum Allah ım nolur çatın dar desin sezaryen yapsın diye bugun sabah 11 de eşim yazdı napsak hastaneye mi değiştirsek özele mi geçsek dedi yaşadığım yerde 1 özel 1 devlet var dedim nerden cıktı fabrikanınn doktoru geldi onunla konustum seni anlattım eşimin doğumuna 10 15 gün var işte astım hastası falan filan o da demiş durumun varsa kesinlikle özelde doğur bu devlet hastanesi full korona demiş bana dedi bende sen bilirsin farketmez dedim sonra konustuk düşündük hadi dedik gidelim doktorlar görüşelim özeldeki sezaryen olsun Bi an önce alsınlar o şekilde karar verilmiş oldu birde aksam haberlerde Bi kaıdn çıktı hamileyken korona olmuş 5 bucuk aylık bebeği ölmüş karnında ölü doğum yaptırmışlar kadın bebeğini kaybediyor birkaç gün sonra da kendi ölmüş tüp bebek ile hamile kalmış eşimde bu haber cıktı ikimiz birden birbirimize baktın Allah korusun o cok etkilemiş onu yoksa Baska Bi sebebi yok sezaryene geçmemin korksam da devlette normal doğuracaktım😂😂😂