Kndmr odası ,hastane çantası ,ev temizliği falan hepsi tamam,heyecanla bekliyoruz 😍biz de 37 ye kadar bekleyeceğiz sonrası için bakalım neler olacak,onlar biliyor geleceği zamanı bazen plan yapmamak gerekiyor bence 😊sezeryan olursa da 6 Mayıs diye düşünüyorum,azıcık kaldı 🤰🤰🤭🤭