Damlahtp canım daha çok yeni hemen mama verme emzirme yöntemini değiştir, ebelerden destek al şuan daha tam sütün gelmediği içinde tutmuyor olabilir ama tok olursa hiçten tutmaya uğraşmaz ve biberona alışırsa daha zor olur senin için. Ben doğum yaptığımda yanımdaki kişi aynı sorunu yaşıyordu mama verecekti ebeler 1 kere verdi şırınga ile biberon kullandırmadılar ve 2. Ye verdirmediler sürekli dene eme eme alışacak sütün gelecek hemen mamaya dönersen daha çok uğraşırsın bir daha da memeye döndüremezsin demişlerdi.