Goknur6830 Merhabalar 🙋♀️ 30+4 haftalığım ve hurma yemek istiyorum ancak duyduklarım ve okuduklarından sonra erken doğum olur diye korkuyorum 😧 sizce var mı böyle bişi? Bu haftalarda hurma yemek doğru değil midir?
Guzel_anne Goknur6830 ayiyy valla hurmaya bağımlı biriyim çok seviyorum hamileliğimin ilk zamanları çekinip yiyemedim 38+4 oldum tamda ramazan geldi hunharca yiyorum 😊 sizin için bişey diyemicem 🤷🏻♀️
suscarparimm Goknur6830 36. Haftalarda öneriliyor canım kullanımı ama kullananlarda var öncesinde tabi farklılık gösteriyor
Birsen2906 Goknur6830 ayy öle olsaydı doktorlar suni sancı yerine 2 kilo hurma ye gel derdi 🤣 hurma doğumu kolaylaştırdı i ve peygamber efendimiz önerdiği için sunnettirde bu kadar sorun yaratmaz 🤗
Alyaesmaa Birsen2906 Riski olanlar için sorun yaratır canım😊 Ve doktorumda söylemişti doğuma yakın günde 3-4tane ye hergün demişti 35haftadan sonra ilk haftalarda dikkat ediyordum canım çokkk aşırı isterse yiyordum 1 tane🙊
Birsen2906 Alyaesmaa valla ben 5+5 ramazandan dolayı baya yiyorum artık bu ayda sorun olur mu onu bilmiyorum 🤭
Deniz1634 37+6 yiz dün aldım başladım yemeye 5tane dün 5tane bugün yedim dün başladım ondan mı bilmiyorum ama adet sancısı gibi sancım başladı bugün sanirim sancimin başlayacağı varmış. Sizde dikkatli tüketin isterseniz.