Tugba0654 Var mı Benimle aynı olan 👋🏻🥰 Daha karnımdayken özlüyorum onu sanki ömür boyu hep benimleydi💗 1 hafta sonra göreceğim 🤩 nst de ister mi doktor acaba zamanı gelmedi mi
Emineerdem Tugba0654 34+3 de ben oldum pazartesi randevum var çok heyecanlıyım hemde çok korkuyorum 😂
Glchn55 Tugba0654 çok değişik bir duyguymuş cidden yaklaştıkça meraktan çatlıcak gibi oluyor insan nasıl bir şey gelecek kime benzeyecek ilk gördüğümde ne hissedicem… Kafamda bir sürü soru 🙈
Tugba0654 2kusunannesi 36 olunca mı gitsem dedim ama ağrılarım olmaya başladı tırstım😂 hiç nstye girmedim birde
Tugba0654 Glchn55 evet bir de sanki doğacak eve geleceğiz ya (inşallah) sanki dicez ki bu kimin 😂😂 benimmiii😂😂
2kusunannesi Tugba0654 ben 27 den beri giriyorum nst ye en son kasılma çıkmıştı biraz ama gitmek için sabırsızlanıyorum kasılmalar ağrılar yürüyememeler çok sıkıntılı geçiyo
Glchn55 Tugba0654 aynen ya 🙈 benim bir de kedim var onların ilk karşılaşmasını çok merak ediyorum nasıl tepki verecek acaba ben biraz düşkün eşimi kıskanıyor kızımı kıskanmaz inşallah 🙏