Shnern canım bende senin gibi kabızlık çektim doktor banada yazdı ama aşırı midemi bulandırıyordu ona rağmen kullandım Zar zor etki ediyordu şurup bitince yine aynı oluyor sana yaşamış gibi olarak tavsiyem kivi ye aç karna sabahları yada uyandıgında aç karna kayısı ye su iç Yarım saat bir saat bekle öyle kahvaltı yap Soda iç sodanın çok etkisi oluyor birde kahve 3 ü 1 arada iç kabızlık çektigin zamanlar ben bunlarda buldum çaresini canım doktorun yazdığı şurubunda bağırsak tembelliği yaptıgımı duymuştum sonradan daha kötü olduğunu söylemişlerdi doğal yollarla halletmete çalış canım şimdiden geçmiş olsun