damlali Burda okuduklarımdan çıkardığım sonuca göre yatmam gerekmiş ben çokta yatmadım çünkü doktorum bu değere bi yorum yapmadı 38ölçüyordu ama bu serer 35cıktı gayet normal hadi bakalım 1ay sonra görüşürüz dedi yani ben ne yapayım anlamadım
Cutepregnant damlali korkmayin ama dikkat edin benim de erken kisalmaya basladi 32 ye gelince kisalmayi takip etti doktorum ciger gelistirici yaptirdi. Ondan beri 3mm daha dustu erken dogum riskim var. Ama onlem aldi en azindan yürüyüşlerin cok uzun olmasin dedi 15 dk yuru 10dk dinlen dedi. Calisiyordum biraktim cok ayakta kalmamaya gayret ediyorum
2yavruuannesi damlali rahim ağzı uzunluğuna siz isteyıncemi bakılıyor. Yada bir şikayetınız oluncamı bakılyor. Bana cunkü hiç bakılmadı. Sanrım alttan muayneyle bakılyor. Yoksa ultrasodan mı bakılıyor. Benı bılgılndirirmisinz 🙏
tanya25 damlali 22 haftadayım Detaylı ultrasonda 34 mm ölçüldü gayet normal dediler bana. Korkuttu beni şuan
damlali mucizemmmmmmmm ben. Buradaki yazılanları okuyunca korkudan yattım şimdi 29un içindeyim yarın kontrolüm var inşallah ama korktum dahadamı kısalıyor diye
mucizemmmmmmmm 2yavruuannesi canım göbekten bakiliyo bn hc bilmedigim ve soylemedigim halde baktı doktor yoksa haberim yoktu benimde kisalmadan
MEAsya tanya25 benimde detaylı ultrason da 22 haftalikken 3 mm çıktı Erken doğum olabilir riskli dedi doktor yatiorm ben p tesi tekrar kontrole gidicem progestan fitil başlattı bide haftada bir pruloton iğne verdi cnm
2yavruuannesi mucizemmmmmmmm anladım canm ben detaylıyada girdim bakılmıştır orda da ozaman. Aksı bırsey olsa soylerdı doktor o zamn teşekkr ederm
ecemp161013 MEAsya 3 mm mi? 6 mm ile uc gün önce acil serklaja alındım bir iki gün geçirsek doğacakmis bilginiz olsun
Mercii35 Benimde 25 inci haftada 30 çıktı sınırda dedi doktor sürekli yatarak dinlen oturarak bile dinlenme dedi haftaya 30 olucaz yine kontrol var bakalım
Meryemkale damlali benim 22 de 36mm ydi gayet normal demişti çok şükür 34 olduk herhangi bir problem yaşamadım ve her işimi kendim yapıyorum