Aysenur_elik4 Kızlar bişey sormak istiyorum ben ilk gebeliğimde sürekli ekşi şeyler aşeriyordum 2nci gebeliğim sürekli tatlı aşeriyorum varmı tatlı aşerenler kız diyorlar doğru mu 😊🤔
asllakts Aysenur_elik4 benim ilk gebeliğim ekşi aşerdim hep limon yedim bence yediklerimizle cinsiyetin bi bağlantısı yok :)
Ayse2011 Aysenur_elik4 kızımda hem tatlı hem ekşi yiyordum . Şimdi oğlumdada sürekli acı turşu baharatlı tuzlu olarak gidiyor. Ama genel olarak tatlıyı sevdigim için ayrım yapamadm sadece iki evladmdada hissettiklerim oldu öyle anldm 😃
Zeynep_elam Aysenur_elik4 alakası yok bence tatlı tuzluyla ben tatlı aramam hiç . oysaki aşırı severimde tatliyi .. sadece ekşi aseriyorum ve kızım olucak
Cansu13 Aysenur_elik4 ben baştan beri hep tatlı aşerdim hala öyle devam ediyor kızım olacak Allah nasip ederse 💜🐣 ama bence aşermenin cinsiyete alakası olmayabilir pek
ogrencianne Aysenur_elik4 ben çok tatlı seven biri olmama rağmen şu an hiç istemiyorum. Turşu ve tuzlu şeyler aşeriyorum inşaAllah kızım olacak