yelizyeliz Seymakrpnr34 bence kesinlikle Defne. Elisa ismi artık çok çıkmaya başladı karşımıza. 3-4 yaş aralığındaki Her kız çocuğun adı nerdeyse Elisa Liva Lina vs vs🤣
yelizyeliz 058elf canım iki seçenek sunmuş ya arkadaş ona dayanarak dedim yoksa güzel ve anlamlı kız isimleri var tabi❤️
yelizyeliz Tugba0654 doğru tabide iki seçenek sunulmuş ya o yüzden dedim yoksa bencede anlamlı çok güzel kız isimleri var❤️
Didi6 Tugba0654 Aynen canım. Defne sadece yaprak olsa iyi. Yunan mitolojisinden geliyor asıl, tanrıça ismi. Elisa da gayrimüslim bir isim.
Mrvky Bence Elisa daha güzel bizde defne düşünüyorduk daha doğrusu eşim istiyordu ama her yerde karşımıza defne adlı bebekler çıkınca vazgeçti
Baloncuk41 Bende karar veremiyorummm 🥴 Ama defne evet cok yaygın gecen sene en çok koyulan isimler arasindaydı etrafinizda yoksa koyun bence Elisa hic duymadım biz Eliz düsünuyoruz ama düsünüyoruz baska secenek bulamıyoruz 🤣