Mugesahra33 karanim24 1.gebelıgımde benımde oyle olmustu bıtıyor dıye uzuluyordum,smdı ıse doğsun 2.dıye gun sayıyorum valla😁daha zorlandım sankı bu sefer
oykuduru21 karanim24 38+1 olduk bizde 6 gün sonra doğum gözyaşları sel 🥺 artık taşımak yürümek oturmak kalkmak çok zor bir an önce doğurmak istiyorum 😅
karanim24 Mugesahra33 yaa bakalım ikinci de belki bende öyle olurum🤭😅 ama şu an bitiyo diye biraz içim buruk🥲
karanim24 oykuduru21 seninle günlerimiz aynı canım benimde çarşamba doğum 😋 Allah ikimizle de kolay doğumlar nasip etsin 🤗
oykuduru21 karanim24 aa ne güzeel aynı gün amin inşallah hemen olup bitiversin sorunsuz🥰 spinal mi genel mi olucaksın 😊
oykuduru21 karanim24 bende spinal olucam canım benim kız kanala da inmiş bakalım erken gelebilir dedi doktor 😊
karanim24 oykuduru21 anladım canım çatı muayenesi mi oldun yoksa ultrasonda mı gördü kanala indiğini ?