Beser93 Yürüyüş yaptim.5 kat merdiven inip ciktim.squat yaptim.sicak suya girdim hurma yedim ama tik yok ne önerebilirsiniz baska ?
Zeynepmom Beser93 canım bende senin gibi kendimi yordum karnım kasılıyor sende olmadı mı normal mi acaba sertleşmesi biraz fazla oluyor sanki
Ebruslgn Beser93 iki üç gündür girdik ilişkiye biz de 39 haftadayiz bugün tam.. yok arkadaş kasılma var ama gram ağrı yok.
Yoncaeroglu Beser93 korkma hiçbirşey olmuyor 35 haftalık hamileyim çok şükür şu zamana kadar bi sıkıntı yasamadik canım tabi ilk önce doktoruna sor 😊
Beser93 Ebruslgn aynen bende de gram ağrı yok.teyzem drdi aç karnina merdiven inip çık cesaret edemiyorum dogrusu korkuyorum doğum anından da hem dogsun istiyorum hemdr o aci aklima geldikce geri çekiliyorum 🤣