Nurmiray Nergisssss 30 da beni de bi heyecan sardı az kaldı diye ama bizde 34+4 olduk 30 dan sonra zaman geçmiyor gibi 🤷♀️🙈
merviskoooo Nergisssss benm de yarın 30 olcak inşallah ama sona geliyor gibi hiç hissetmiyorum daha çok varmış gibi geliyor sanki doğuracak olan ben değilim arada strese giriyorum o da bebek için eksikler var hala o yüzden hazırlıklarmız bitmedi