Yarın artık 37 hafta olucaz inşallah erkek bebek bekliyorum
her lavaboya gittiğimde acaba nişan gelmiş midir diye kontrol etmeye başladım biraz fazla ağırlaştım normalde hergün yürürdüm market market gezerdim şimdi evde bile gezemiyorum yalancı sancı ağrım falan hiç yok
doktor kontrolümüzde 10 günde bir uzun geliyo bana doğum zamanı yaklaşmasına rağmen