Bebegim suan 32 haftalik olmasi gerekiyo adet tarihime gore ama gec dollenme dediler 6 eylül olarak hesapladlar. Ona gore 31+3. Ama bebis 29 haftalik cikiyo, suana kadar hersey normaldi yani oyle soylemislerdi bugun kontrol diye ciktim evden gebelik zehirlenmesi diye yatisim yapildi. Bide gebeligimin basindan beri idrarda protein cikiyodu ama hic tansiyonum cikmamisti. Bugun kadin dogumdan arastirma hasthnesine sevk edildim. Kadn dgmda tansiyonum normaldi gunun stresinden tansiyonum biranda yukselmeye basladi. Daha yeni yeni normallesio. Nstde hersey normalmis. Bu durumu yasayan varmj? PROTEINI NASIL DUSUREBILIRIM ?