damladgr Merhaba kizlar..33 + 4 gunluk hamileyim ağrlık hissi şikayetyle muayneye gttim bebeğin cok aşagda oldgnu soyledi doktorum istraht werdi.bnm gbi başina byle brsy geln warmi nypmaliym 😔
Glchn55 damladgr ben 30 haftalıkken bana da dediler hemen sancıma baktılar sancım da çoktu ben hissetmesemde iğneler ilaç vs şu an 34+5 teyiz çok şükür bi sıkıntımız da yok açılmam da vardı üstelik baklım ne zaman ben geliyorum diyecek
damladgr umyahsen aşağiya baskı hissi oluştu..doktorum erkn dogum riski olblr bebek dogum pozisyonu alms cok asagda we dha erken oldugunu soyledi
damladgr Glchn55 bnm cok sukur nst de sancım cikmadi ciksaydi hastanede yatrcakti 😰yine iyi cok sukur sizin durdurabilmişler 🙏
Glchn55 damladgr valla günahlarını almıyım ama sanki para almak için yaptılar gibi hissediyorum ben sancım 60 ın üstünde çıktı am ben hiç bir şey hissetmedim doktor hissetmemen imknsız dedi sanki yalan söylicem 😕