2.5 yıl önce doğum yaptım çok şükür normal doğumdu. Çatı falan olmadım . İlk elle teması nişanım gelip kanamam olunca gittiğimde hastanede oldum . Çatı muayenesi deyince bi irite oluyorum . Anlamıyorum ya çok matah bişeymiş gibi 😅 9ay boyunca herseyi normal bir gebelik geçirdiysen zaten nişanın yada suyun gelince hastaneye ulaşıp nst ye bağlandığında bebeğin seni ve doktoru zaten yönlendiriyor . 🤷♀️🤷♀️ Şuan 24+4 haftalığım yine çatı muayenesi olmayacağım nişanım yada suyum gelene kadar bu benim kararım tabiki …