Ben de covit olmuştum ilk hamileliğimde 30 haftalıkken ve kan pıhtılaşması oluşmuş covid ilk çıktığı dönem de tabi doktorlar da bilmiyordu nelere sebeb verdiğini norml olarak hastaneye gittim üşütme dediler ölümden döndüm diyebilirim acayip şiddetli ıhlamur ile geçirdim 3 hafta sürdü öksürük hiç bırkmadı tabi şimdiki gibi bilinçli değildik bebekte pıhtılaşma oluştu kaybettim rabbim takdiri şimdi korkmayın herşey biliniyor doktorlar özellikle aşırı dikkatliler bu konuda şimdi tekrar hamileyim direk kan sulandırıcıya önlem amaçlı başlattı hiç bir sorun yok o yüzden diyorum sakın korkmayın atlatılıyor ben biraz acemiliğe geldim🥰 yine de şükürler olsun yaşıyorum diyorum