Ylzsvnk canım söyleki ilk 5 dk çıkan çizgi baz alınıyor . Uzun zaman beklettiğinde test kiti zaten 2. Hayalet çizgiyi çıkarıyor . Erken gebelik testi var predector varsa onda çıkar . Kan vermek istemiyorsan onunla bir test yap ve ilk 5 dk nın sonucunu baz al derim 🙏🏻 Allah kalbindekini versin insallah🙏🏻 Bende geçmişte birkaç kez test yaptım sonradan çıktı hep ama hamile değildim 🙏🏻