[silindi] Selam arkadaşlar 🙋🏻♀️ şuan 3 aylık hamileyim detaylı ulturason devlet hastanesi yapıyor mu kaçıncı ayda yapılıyor ne zamandan randevu almak gerekiyor
Rabiakru [silindi] evet yapılıyor genelde 20-24 hafta arası ama randevular biraz zor oluyor 182 den bulamayabilirsin☺️
momlove1 [silindi] devlette kadın dogum doktoru perinatolojiye kayıt olusturuyor randevuyu öyle alıyorsun 22 hafta sonrasını uygun görüyorlsr genelde
ug_fa-3diplomalianne havva365 sizce derken önemli olan başkalarının ne zaman önereceği değil canım olması gereken 18/24 arasıdır ama 20den sonrası en sağlıklısı oluyo çünkü organları tam oluşmuş oluyo ve daha rahat inceleniyo