Yarın sabah bir aksilik olmazsa, inşallah 11:00′de doğumum olacak. Bir kız evlat dünyaya getireceğim. Hamile olduğumu öğrenmemle foruma üye olup zaman zaman takip ettim, yeri geldi “nasıl yaa” diye şaşırdım. Türkiye şartlarımda yaşıyoruz ve hepimiz kadın olmanın zorluklarını biliyoruz. Çok iyi bir mesleğim iyi de bir gelirim var, aynı şekilde eşimin de.. birbirimze saygımızı yitirmeden evliliğimizin 3. yılında bebek kararı aldık ve şükür ki sorunsuz bu 9 ayı tamamladım. Kızıma öğreteceğim şeyler başında ayakları üzerinde durmadan asla evlenmemesi, her şeyden önce sağlığı ve kariyeri, okuması yoksa bir şekilde mutsuz olmasının kaçınılmaz olması..
kaynanalar eltiler görümceler bitmeyen bir dedikodu girdabına katılmaması, bir erkeğin eline muhtaç olmaması, asla 20 yaşında evlenmemesi öncelikle kendisine saygısını yitirmemesi.. elimizden geldiğince annesi ve babası olarak arkasında olacağız, doğru bildiklerimize yönlendireceğiz. Sizler de lütfen kendinize saygınızı kaybetmeyin 👍🏻