Nur3446 Ben de yıllardır troid var en son gittiğimde 2 buçuk altındaydı 19. Haftasında yim gebeliğin tekrar baktırdım ama sonuca nasil bakildigini unuttum tsh sonucuna mi bakıyorduk yoksa serbest t4 sonucuna mi bakiyorduk
meraklianne1 Nur3446 tek başına tsh bakmıyolar serbest t3 t4 le değerlendiriliyo bende de yüksek tsh ilaç kullanıyorum her ay bu şekilde bakıyor doktor
Ilknur23 Nur3446 Benim 3.011 çıkmıştı hemen randevu aldim bi düşüp bi yükseliyordu ilac baslatmadilar 2. Trimestir olduğu için hatta 3 buçuğa kadar tolerans gösteriyoruz bazen dedi ilk 3 ayda olmadığın için. Sonra kendiliğinden düştü şükür
DenizSayer Nur3446 doktorumuz ne dedi benimde 3.30 çıkmıştı hamileliğin 10 haftasında doktor çok iyi normal değer dedi böyle şeyler yazan olunca korktum burdaki özelde olsa doğu şehrindeyim doktorlar hastanelerde yetersiz napsam 21 haftalık oldum tekrar mı ölçtürsem bu arada 4.9 değerime de başka özel doktorum iyi kilo almamaya bak dedi
Nur3446 Banada kadın doğum Dr tutturdu dahiliye Dr baksin diye sagolsun yardımcı olmadı Kahramanmaraş tayim ve bulunduğum ilçe mahrumiyet bölgesi şu pandemi zamanında bir ilaç için insanları yipratiyorlar ne diyimm
07-02-2019 meraklianne1 bısey sormak istiyorum belkş bilginiz vardır tsh dusuk cıktı t3 yuksek t4 normal bu degerler le normal mi oluyor?
Nur3446 Biliyorum dahiliyenin yazdığını 6 senedir dahiliye bakti istanbuldayken kadın doğum doktorum düzene koymuştu saolsun isteseler yardımcı oluyorlar yonlendirebilirdi beni gidicem zaten yarına inşallah
Ezgi33 Ben sürekli tiroid hastasıyım düzenli ilaç kullanıyorum hamileligimde de yüksek dozlar kullandım şuanda 39. Haftamdayım doktorum 0.90 ile 2 arasında dengeleyebilirsek iyi demişti sizinkini de dengelemek için ilaç yazar doktorunuz
Nur3446 Levotiron 50 mg günde bir buçuk olarak kullanıyordum yetmemeye başlamış çocuk büyüdükçe denekki
Efsane01 Nur3446 ya bende yıllardır tiroid hastasıyım benim yükseliyor normalde ve düşmesi için ilaç kullanıyorum 32.haftadayım her ay dahiliyede kontrol altındayım şu an 2 lerde çok şükür🙏Emin olmamakla beraber benim bildiğim levotiron tiroid yetmezliği için yanlışsam düzeltin lütfen
Efsane01 DenizSayer normal şartlarda iyi ama hamilelikte 2,5 un altında olması gerekiyor ben hamileliğimi ilk öğrendiğimde 5 ti dahiliyeye gidiyorum her ay şimdi 2 lerde hep
DenizSayer Efsane01 normal şartlardada aslında 2,5. Olması gerekiyor hamilelikte daha önemli valla burdaki doktorları allaha mı havale etsem napsam bilemedim ne bi takip var ne bişey neyse saol canım yinede bu konuyu kendim takip ediyim
meraklianne1 07-02-2019 inan hiç bi bilgim yok sadece 3 ünün de referans aralığı farklı ve üçüne bakıp değerlendirme yapılıyo tek bildiğim bu ama belki t3 t4 kalıtsal mı diye de bakılabilir benim kalıtsalmış mesela genetikmiş yani🌸🌸
Nur3446 meraklianne1 benimde öyle kalıtsal ömür boyu yani banada t3 bakılmıyor tsh ile t4 e bakılıyor banada