Semy yok yok korkma hiçbir şey olmaz, ben internetten okuyup sola odakladım kendimi her sabah ağrılarla uyanıyordum, doktoruma söyleyince sola yatıyorum ama ağrıyla uyanıyorum diye, kızdı bana sana kim soluna yat dedi diye 😂 dediğim gibi karnınız çıkana kadar nasıl rahat ediyorsanız öyle yatın, sonrasında isteseniz de yatamıyorsunuz 😇