Fatmatt
Canım benimde son günlerim 1 haftam falan kaldı doğum şeklim cuma belli olcak şuan her şey normal ama sancım vs yok daha bence düşünme hiç bunları tabiki normal doğum doğamıza yaradılış açısından daha uygun yani doğamızda var ameliyatla bir olmaz belki ama bebekler nasıl gelmek isterse öyle geliyor her türlü o güzel duyguyu yaşayacağız Allahın izniyle bebeğini kucağına sağ salim alacağını düşün, okadar insan sezaryen oluyor Allahın izniyle olsan bile max 10-15 günde zaten iyileşiyorsun normal doğum olup çok dikişin olup çok zorlukta yaşayabilirsin doğum anında oyüzden hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun hiç bunları düşünüp kendini korkutma bence olumlu düşün olumlu olsun her şey 🥰