Kızlar, bugün kontrole gittik. Oğlumla 38.3 haftadayız. Bebeğimin kilosu daha 3 bile değil 2900. Birazcık zayıf. Sizce bebeğin zayıf olması normal doğumu kolaylaştırır mı? Yoksa farketmiyor mu?? Bir de erkek bebekler geç gelir diyorlar doğruluk payı var mıdır ki?🤔