Kızlar sütcüden süt aldım 5 litre yoğurt yapmak icin şimdi kaynatıyorum ama kaynaması soğuması yogurdu mayalamam 2 saati bulacak gibi aşırı da uykum geldi 🤦🏻♀️🤣acaba şimdi kaynatsam da yarın tekrar ısıtıp mayalasam bişey olur mu hiç öyle denemedim açıkcası🤷♀️Kaynatmakta zorundaydım bozulmasın diye 😅