SenaUysal ben memleketimde de yaşasam(ki uzakta yaşıyorum da ) kırk çıkarma yada dış çıkardı partisi filan düşünmüyorum açıkçası
Belki tuhaf gelecek küçücük çocuğa ne doğum günü bile diyorum gereksiz ötesi gereksiz geliyor
Ama bı farklilik olsun konu açayım dedim 😅😅😅