İlk oğlumda 57 ile hamile kaldım ve 73 kilo ile doğuma gittim. Tam 1 ay sonra tartıldım ve sadece 68 kilo düştüğümü görünce şoka girdim. Çünkü çevredeki herkes yok işte doğumdan çıktım tartıldım 10 kilo gitti falan dedikçe kafadan 10 kilo gitmiştir diye hesap ediyordum ki 10 kilo bile verememiştim. Biraz da anlatılanları abartı buldum açıkcası. Çok taktım normalde de ekmek ile tatlı ile arası olmayan biriyim şeker hiç kullanmam. Ona rağmen sadece süt yapacak şeyler yememe rağmen verememek beni çok üzüyordu ki hayatında kilo problemi hiç yaşamamış bir insanım. Oğlum 1 yaşına geldiğinde sadece 62 kiloya düşebildim, düşünün yani 1 sene geçmiş. Sonra tuvalete sık çıkmadığımı farkettim ve internette öneri üstüne aspir yağı alıp her sabah onu aç karnına içmeye başladım ve aynı zamanda leslieye başladım. 2 ayda hamile kaldığım kiloya döndüm.
Benim problemim meğerse metabolizmamın çalışmaması imiş.
Şimdi yine hamileyim yine 57 ile hamile kaldım. Şu an tartıldım ve 59 gösteriyorum daha 9. Haftadayım bu arada. Çok şişkinliğim olduğu için 2 kiloyu biraz şişkinliğe bağlıyorum ama yine aynı şeyleri yaşamaktan da korkuyorum.
Yani doğum sonrası kendinizi tanıyın kilo verememenizin de belli başları nedenleri var bu bilin ve ümidinizi kesmeyin.