Bır an karnımın altında bı ağrı hissettim. Sanki içimde bı şey koptu gibi. İki kez anlık tekrarladı ağrı. Sonra ağrısız bı hareket oldu gibi. Ama emin olamıyorum. Aşağı doğru vurdu sanki. Ama ağrır mı ki ? Neden ağrır? 18+1 olduk bugün ilk defa böyle bi sey hissettim. Ağrı olur mu böyle hisseden var mı aranızda ?