Kizlar 25 haftalık bir gebeyim ilk gebeliğim de normal ağız yolu ile kullandım ilacımı ama bu ikinci gebeliğim de doktor progestani vajina yolu ile kullanacaksin normal fitil gibi olmadığı için olmuyor bide oruçta tutuyorum kapsüldur vajina yolu ile değil ağiz yolu ile kullansam bir sıkıntı çıkarmi