Mamak Cansel0694 daha 5 haftalik oldum canim insallah kotu bisey olmaz. 3-4 gun once cok agrim vardi simdi cok sukur daha iyiyim gecti baya. Insallah guzel ilerler hedsey😍❤️
Mamak Yaseminuzer bugun verdim canim insallah yarina cikar. Haber veririm. Sen ne yaptin? Nasil hissediyorsun?
Yaseminuzer Mamak iyiyim bel ve kalça agrım var biraz ama şiddetli değil normal olduğunu syledi doktor
Mamak Kizlar simdi kan sonuclarimi aldim 16,000 lerde dedi doktorum. Bana cok fazla geldi acaba ikiz olma sansi varmidir?
Mamak Seferiyehatun ahh canim cok sevindimm gozunuz aydin allah sagliklica kucaginiza almayi nasib etsin🤲🏻Kac haftaliksin bu arada?
yagmur_vera Mamak 5+3 Benim de öyle özellikle belim çok ağrıyor hafiften de mide bulantısı başlıyor gibi.
yagmur_vera Mamak Büyük bir heyecanla kalp atışını duyacağımız günü bekliyorum inşallah nasip olur 😍🤲
Seferiyehatun Mamak Amin Amin Amin canım Allah razı olsun çok teşekkür ederim. Uygulamada 7 hafta 2 günlük diyor. Doktor 7 haftalık dedi
Mamak Seferiyehatun benimde haftaya Cuma ultrasonum var 6+6 olmus olucam insallah gorebiliriz bakalim 🥰
Mamak Yaseminuzer yok canim doktorla konusamadim sekreteri aradi soyledi. Haftaya Cuma gunu ultrasonum var zaten o zaman belli olur sanirim
Nursenem55 @Mamak Hesaba göre 5+6 yim bugün doktora gittim vajinal birsey görmedi cok üzgünümm😕 12.03 ilk adet günüm ama ovulasyon testi ile 31.03. yumurtam catladi acaba gec döllenme olmus olabilirmi?
Mamak Nursenem55 tabiki gec dollenme olabilir canim hic endise etme sen. Bidahaki ultrasonun ne zaman? Doktorun ne dedi? Benim ilk hamileligimdede boyle olmustu bitek keseyi gormustu ama icinde bebek yok demisti megersem gec dollenme olmus. Banada haber et olurmu
-Eflatun- nurkse merhaba son adet tarihiniz ne zamandi ben tedavi ile hamile kaldım son adet tarihim 19 Mart bu uygulamaya göre 4+6 diyor doktorum bu Pazartesi ultrasona çağırdı insAllah gözükür
-Eflatun- nurkse keseyi gördünüz mü ben çok zor hamile kaldım içimde hep bi korku var insAllah sağlıkla ilerleriz