Mamak benim de öyle canım benim 9+4 oldum hala ağrım var ara ara o zamanlar benim de aklıma geliyo bişey mi oldu acaba diye endişe duyuyorum içgüdüsel bişey o bebeklerimizi görmedğimiz için bu kadar endişeleniyoruz inşallah hepsi sağlık sıhatle dünyaya gelir ☺️