32 haftalık hamileyim nabzim 120 lerde tetonoz aşımı bile vurmadilar kızlar o kadar nefes darlığı çekiyorum ve nabzim bı anda yükseliyor ki yatamıyorum nefes darlığı dan kan değerim düşük 9 çıktı ilaç kullanmadım verildiği halde doğal yolla çıkar belki diye kansızlık yaparım sizce verilen ilaç maltofer di kan için kullanan varmı