ece89 Minnosannem12 Canımızın her istediğini mevsimi olmadığı için zaten yiyemiyoruz bari yiyebildiklerimizi yiyelim 😂 bana da yedirmiyodu eşim en son pes etti baktı ki başa çıkamıyo yidim 🥳
Haticeiqra Minnosannem12 Dondurmayı yedikten sonra arkasına bol miktarda ılık su içersen hicbirsey olmuyor . Bu sene kışta hemen hemen hergun yedik çok şükür bişey olmadı sana da olmaz umarım 🌺