Deryabuglem bende 36+4teyim benimde bebeğim sağ tarafta toplanıyo doktoruma sordum normal dedi bide bildiğim kadarıyla geç döllenme olanlarda sağ tarafta toplanıyo bebek ama bı sorun yaratmiyomus tabi olan bize oluyo hareketlerimizi inanılmaz kısıtlıyo 🙄 az kaldı Allah’ın izniyle sağlıkla gelsinler inşallah