Lierac içeriğinin çok iyi olmadığını söylüyorlar. Ben Palmers yağını alıyorum içinde kakao yağı var içine badem yağı Hindistan cevizi yağı koyup karıştırıyorum . Şimdi palmers gerginlik giderici olanı aldım karın çevresine sadece onu sürüyorum kaşıntı olmasın diye . Palmersin yağdan Ziya de masaj losyonunun nemlendiriciliği daha fazla sabaha bile yumuşacık ve nemli . Birde burts bees marka var bir ara da onu kullandım. Henüz erken 21 haftalığım 5 kilo aldım . Normalde ergenlikte oluşan çatlaklarım var ama henüz yenisi eklenmedi umarım olmaz. Ama palmer ve burts beesle devam edeceğim . Burts bees biraz pahalı . Palmers daha uygundu onunla reklamını yaptıkça İnstagram da onun da fiyatı influenzerlar sayesinde yükseldi . 250 ml 75 TL alıyordum şimdi 150-200 TL olmuş