FasulyeK Arkadaşlar paZartesi sezeryan ile doğumum olacak tecrübeli olanlar yazabilirmi spinal anestezi mi genel anestezimi daha iyi
F1903 FasulyeK spinal anestezi ile sezeryan oldum cok memnun kaldim, genelde ayilmak daha uzun sürüyor, ama spinalde emzireblyosunuz amelyat bitince ve o ani yasiyorsunuz goruyorsunuz 😍 tabii herkese uygulanamayabiliyor
Tugba1421 FasulyeK bende spinal oldum 6 gün önce normal doğumdan acilen sezeryana alındım gayette memnunum
Sevinc24 FasulyeK bir türlü ben de karar veremiyorum genel anesteziden uyanınca çok acı çektim spinal korkarım gibi geliyor
Zeynep2009 FasulyeK ben de spinal oldum çok güzel geçti. Ama kişiye göre değişken bir durum o anda bayılan kişiler de olabiliyor. Panik atak, taşikardi gibi probleminiz yoksa spinal öneririm. Hem bebek te narkozdan etkilenmez.
Tugce0133 FasulyeK ilk ayağa kalktığımda biraz başım döndü canım yandı ama sonrası sorunuz oldu başka da bir sıkıntı yaşamadım ☺️ şimdi ikinciye hamileyim gene spinal anestezi ile sezeryan olacağım
Tugba1421 Arya90 çok hafif var canım ama o da normal tabiki daha 11 günlügüz bu kadar olmasına rağmen çok çok iyi