Nazli34 evet canım salı günü yaptırdım zaten takipli olduum doktorum detaylıyıda o yapıyo herseyi yanında söyleyip sekreterine not aldırıyo her bölgenin ekran görüntüsünü alıyo cdye yükletiyo bilgileride bilgisayardan kagıda aktarıyo dosya halinde veriyo eline çıkmadanda bebekte bi sıkıntı varmı yokmu diyede acıklama yapıyo bu sekilde canım