Asyakuzusu Tgbyldz Canın siyatik ağrı. Rahim büyüdükçe baskı yaptıkça oluyor. Gwçmiyor. Doğumdan sonra hemen göbeği eritmek çare
Min_demirkol Tgbyldz canım sağ tarafa çok yatmış olabilirsin, aynı pozisyonda uzun süre yatınca bende olmuştu
Tgbyldz Min_demirkol hayır en ufak temizlik vs yapınca bıçak gibi batiyo koltuktan kalktığımda hemen yürüyemiyorum 😢
Fatmahmet16 Benim de sağ kalçam çok ağrıyor ve batıyor, ilk gebeligimdede yaşamıştım . Kendimi yordugum zaman daha kötü oluyor
teacher77 Fizik tedavixim kas ağrısı dedi bana muayeneden sonra. Sıcak su torbası koy istirahat et birşey yapma dedi ve geçtii
Busehnm Tgbyldz benim de aynıydı yuruyus yapamıyordum, yatamıyordum, doktorum magnezyum verdi cok rahatladım
Nimetmtn Tgbyldz benimde aynı şekilde öyle canım fazla yürüyünce ayakta kalınca iş yapınca öyle oluyo sancı giriyo bildiğin doktorum normal olduğunu söyledi doğuma kadar da böyle gider dedi çekicez mecburen
Purpura26 Tgbyldz Benimde aynı canım ya sol kalçam ve bacak içim. Yatakta dönerken çok zorlanıyorum. Otururken kalkınca adım atamıyorum birden. Hele fazla iş yaptıysam daha da zor. Pantolon falan giyerken bacağımı kaldırırken çok zorlanıyorum.
ulviyedemirbas2 Tgbyldz ah bir bilsen ne kadar çok ağırım oluyor yani aniden tutuyor tamam o zaman yerımden bile tepişemiyorum sağa sola dönemiyorum bile geceleri
Tgbyldz ulviyedemirbas2 bende yatakta dönerken canım çok acıyo inliyorum resmen bu nasıl bi acı bıçak var orda kimildagidimda batiyo
nslhhsn9221 Tgbyldz benim de sol. 18 haftalık hamileyim yaklaşık iki aydır ağrıyo dinlenince daha iyi